TVÄTTMASKIN :)

Kors i taket och allt man brukar säga.. Jag har fått en tvättmaskin :) Fan det va verkligen på tiden.. det tog bara 5 månader nästan.. Nu är det slut tvättat hos grannen. Hon är säkert jätte glad över att få tillbaka sin maskin hehehe.. Den nya är jätte fin. Nya fiffiga saker :p Anders håller på och kopplar in den. Jag vet inte om det går bra.. Sista jag va in och frågade så fick jag svaret: FÖRBANNADE SKIT BAJS IDOT MASKIN.. Ska man det som bra eller dåligt hahahahhaa.. Anders skulle hjälpa mig att sätta upp min ljus slinga på balkongen men det glömde han förra helgen och tydligen denna helg också. Men men.. Helgen är inte slut än. Vi får väl se om man kan njuta av mitt fina ljus i morgon. Annars får ajg nog påminna honom :) Nu hör jag honom svära igen hehehehhe..
Idag va vi till Gimo och träffade moster Anneli. Skulle lämna hennes jultidningar som hon beställt. Fick en annan sak såld också, tackar tackar.. Jag har ju en så snäll och gullig "kompis" som inte behagar att hämta ut sina saker som hon beställt. Jag vill inte ha dom och om jag skickar tillbacka dom så förlorar Kevin sin gåva. Så jag försöker sälja dom och om det inte funkar så blir jag tvungen att köpa dom själv. Jätte gulligt din förbannade APA !!!!!!

Så om det är nån som vill köpa en hund kalender för 2009, kokböcker eller en cd skiva med dansband så är det bara att säga till..

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Usch vad tråkigt med såna människor!! Bra att du fått tvättmaskin igen :) Skönt!!

2008-12-08 | 00:31:58
Skrivet av: Sara

Åhh lycko dig som har tvättmaskin!

Här får man släpa tvätt till andra gården där tvättstugan liggen!

Hoppas det går bra med jultidningarna!

2008-12-08 | 09:36:17
URL: http://kigoziboyz.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback