Uppsala :)

Snart ska vi åka in till Uppsala. Kevin och jag ska till hans faster och äta lunch. Anders ska till sin svärmor och fika så länge. Sen bär det i väg till Thomas (moster Gerds man) som fyller år. Längtar tills nästa år som han fyller för då blir det säkert fest.. Man fyller ju bara 50 en gång :) Men nu är det bara 49 *ler*.. Bara och bara.. Fast jag tycker inte det är så farligt.. Men jag är ändå glad att jag BARA är 30 :D Hoppas det blir den där vanliga tårtan som moster brukar göra. Den är sååååå jävla god. Och goda kakor gör hon också. Hoppas William har mössan på sig som han fick av oss i födelsedags present. Så jag får se hur den sitter :) Kevin verkar ha riktigt bråttom till faster.. Har tjatat jätte många gånger: När ska vi åka, ska vi åka snart... Nu börjar det rulla in tack sms för julkort som vi skickat :) Kul att folk uppskattar sånt. Skickade jätte många i år. 33 stycken för att vara exakt. Får väl se hur många man får tillbaka.. Typ 3 hahahahahaa... Idag har jag betalat jultidningarna.. 4474 kr.. Resten är Kevins som han tjänat in :) Har inte fått APANS saker sålda än så jag fick lägga ut.. Men men, jag va ju tvungen.. kevin skulle inte få sin premier annars.. Har jag berättat vad han fick? ett x-box 360 med 5 spel :) Duktig pojke <3 Neej nu ska vi åka..

HA HA HA HA JAG VA BARA TVUNGEN.. TOG DETTA KORT NÄR VI ÅKTE TILL ULLARED, FÖRLÅT MOSTER <3


                     

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback