1.700 kr fattigare :)

Nu sitter den ÄNTLIGEN på plats. Det gjorde jävligt ont att göra ögonen och namnet.. Håret också men när han gjorde ögonen och namnet så använde han en speciell kniv så han "knivade in det".. Ont som FAAAAN gjorde det iaf men jag vart nöjd. Fast första titten blev som en chock.. Tyckte inte det va likt Kevin men bara det röda får lägga sig så tror jag det blir bättre.. Har inte knäppt kort ännu men jag ska göra det lite senare.. Nu ska jag ta och vänta på att min moster Tessan och hennes son William ska komma och hälsa på.. Nej ta och dricka lite vatten kanske och umgås lite med Anders som känner sig utanför när jag sitter här *asg*

Sanna din lilla tjuv !!!

Det finns ett ställe som heter Tuna som ligger precis före Alunda. Jag vet ju att Tommy bor i Alunda så jag trodde det va vårat Tuna du menade..


Kommentarer
Skrivet av: veronica

Tatueringen var jätte fin.

hmmm... cykla till alunda undrar hur många dar det skulle ta =)

2008-07-03 | 00:10:33
URL: http://veronicamed2barn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback