♥♥ Årsdagen ♥♥

Idag är det fem år sen som min älskade morbror Lelle dog :( Kan inte fatta att det redan har gått fem år. Det känns som igår. Kommer aldrig glömma morgonen då samtalet kom: Lelle har dött.. Fy fan va jobbigt. Det va jag som fick väcka mamma och berätta att hennes bror inte längre fanns i livet. Mina syskon grät så mycket. Moster Tessan kom hem till mamma och sen åkte vi tillsammans till sjukhuset för att ta avsked och för att prata med läkaren. Kevins pappa kom och hämtade Kevin och sen bar det iväg till sjukan. Tessan och hennes man Graham gick aldrig in till Lelle. Tessan klarade inte av det. Hon va höggravid och mådde inte bra , men jag och mamma gick in. Första gången som jag såg en död människa. Han va såååå fin. Precis som om han låg där och sov. Personalen hade tänt ljus och gjort det fin i rummet. Jag är så glad att jag gick in för att se Lelle. Fick verkligen ta adjö. Pratade lite med honom och sen åkte vi :( Dagen efter kom moster Gerd och hennes familj hem från semestern. Moster Anneli kom också. Sen åkte vi tillsammans för att åter igen säga hejdå. Vilken skillnad det va på bara en dag. Han va inte alls lika fin som dagen innan. Därför är jag så glad att jag fick se honom så där underbart fin och varm. Lelle dog på sin sons födelsedag och dagen efter fyllde hans dotter år. Det va tufft för dom. Deras födelsedagar kommer alltid att förknippas med dagen då deras pappa lämnade oss.

Lelle... Jag saknar dig så otroligt mycket. Vill så gärna att du kommer tillbaka. Älskar dig.. Hoppas du har det bra där du är.. Många pussar och kramar från din familj ♥♥♥♥


Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

Vila frid underbara

2008-07-17 | 20:16:13
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Sagasmamma

Vila frid du underbara, vet hur mkt du betyder för Maria, Och hela er familj!

2008-07-17 | 20:16:53
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback