Det luktar typ CURRY :D

Fan va kul jag hade på "tjej" middagen hehehe.. Va ju meningen att det skulle bli tjejmiddag men det vart inte så. Sanna och Sofie kom och sen så kom ju lilla Nettan från Söderfors. Jag längtar tills det blir en fest till. Fast med lite mer fart då rå hehe. Sanna vart fullast som vanligt hahahahaha.. Nej då det va inte så farligt.. Men det va kul =) Tänkte lägga mig och sova nu men först några roliga meningar som sas på festen:

* Din tur Curry

* Jag tror inte på att du heter Andreas, du ser ut som en Jocke

* Hade inte jag brutit båda benen 1988 så hade jag vart med i OS (Sa jag när jag skoja att jag kunde göra 5 bakåt volter och sen hjula hehehehehehe).

* Jag ska säga chilli vippen innan jag dricker, ska bara dricka lite först.

* Om inte han ger dig en smäll snart så gör jag det

Kommer fan inte ihåg allt men om det låter tråkigt så är det för att ni inte va med.. Vissa saker förstår man bara om man va med från början.. 
                    
                                               TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL/NATT

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback