♥♥ Grattis moster Gerd ♥♥

Idag fyller min moster 47 år. Vi va hos henne och firade igår. Jätte god mat och skiiiit god tårta. Den va sååå stor och jätte god. Ville ta en bit till men jag lät bli.. Hade lätt kunnat ta med mig tårtan hem hehehe.. Tack för allting igår Gerd. Det va jätte gott och trevligt. Hoppas ni får det bra på semestern. Igår fyllde Jessica 30 år. Och hon hade haft en jätte trevlig dag sa hon :) Fått fina presenter och va super nöjd. Min tatuering kliar som attan.. Blit galen hehehe.. Jag hoppas jag inte ligger och kliar på nätterna hehehe.. Är fortfarande super nöjd med den :) Idag åker Kevin till Sanna och hennes familj ♥  Han tycker det ska bli super kul. Har väntat och längtat :) Jag håller på och packar hans väska. Kevin frågade: Hur länge ska jag vara där? Ska jag flytta dit eller hahahahaaha.. Jag har verkligen packat för mycket hehehe.. Men vadå? Det är bättre med för mycket än för lite :p Nu ska jag packa ner hans FULA regnkläder.. Usch va fula dom är.. Hittar inte hans vanliga som han har. Dom här köpte jag för att han skulle ha som slit och släng hos dagmamman.. Men men. Dom får duga nu.. Nån regnhatt har han inte tyvärr, så han får använda sig av luvan på jackan HAHAHAHAHAHAHA.. Sanna min lilla ängel, du är så go

Nej nu ska jag packa ner regnhatten, nej just ja , han hade ju ingen :p

Kommentarer
Skrivet av: Gerd

Hejsan! Tack för hälsningen. Vilken tur för Kevin att du ska till Ullared, så du kan köpa nya regnkläder åt honom. Han kanske inte tycker dom som du har är så fula. Ha det riktigt kul på eran minisemester och handla med motto. Hälsa de andra kram från moster Gerd

2008-07-07 | 13:59:15
Skrivet av: Sagasmamma

HAHAHA, har Kevin ingen regnhatt?? fyyy på dig, KÖÖÖP en vattja :D hahah

2008-07-07 | 15:16:53
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback