Mitt knä är inte bra än :(

Idag va jag iväg till Östhammars sjukhus för att "ta kort" på mitt knä.. Allt såg bra ut men aj som fan va ont de gör.. Jag förstår inte varför det fortfarande gör så ont och speciellt nu när bilderna visade att det såg bra ut.. men men, ont gör det.. Nu är jag ledig tills på lördag men jag skulle ringa på fredag till läkaren här i Alunda om det inte va så pass bra så att jag kan jobba.. Hoppas det är bättre då för det kostar ju skjortan att vara hemma..

Idag händer det ingenting.. Ska bara vila. Jessica är här men hon åker tyvärr hem sen.. Hennes sova-över-hos-Mia-perioder är slut :( Jag duger inte längre *buhu* Neej jag skoja bara.. Nu kallar Kevin på mig..


Den som har glömt ett par glasögon hos mig kan ju höra av sig :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback