Om mindre än 1 timme...

...ska jag gå ner till tatto-gubben och sätta i gång. Jag är jätte nervös. Tänk om det inte blir som jag önskat, att jag inte blir nöjd. Det går ju typ inte att sudda ut och ändra liksom. Sen är jag skit rädd för att det ska göra ont.. Är så rädd för sånt där. Men jag vill ju så gärna. Det svider i magen, fast det är för att jag är hungrig hahahaha.. Hoppas hoppas hoppas jag blir nöjd. Han är ju duktig den här "snubben" och han va riktigt nöjd med bilden jag visade. Han sa att jag inte kunde få bättre bild och att han önskade att alla kom med bilder så här bra :D Då blir man ju lite stolt hehehe.. Det va ju liksom jag som tog bilden :p Tack Sanna, Daniel och Saga för ert bidrag till min tatto. Fick pengar för att jag fyllt år. Tack tack tack <3 Nej man kanske skulle ta sig en macka eller två och en karta VALIUM HAhahahahha.. Ja ja.. Önska mig lycka till.. Nästa gång jag skriver sitter den på plats (om jag inte bangar hehehe)


Kevin min älskade son. Snart kommer jag alltid att ha dig med mig vart jag än går. Både i hjärtat, mina tankar och på min arm. Älskar dig gubben <3

Kommentarer
Skrivet av: gerd

Hej på dig!

Hoppas din tatuering blev bra, och att du inte svimmade av rädsla. Ser fram emot att se den. Tänkte ni kunde komma och födelsedagsfika på söndag om det går bra,återkommer om tiden senare. Ha det kram Gerd

2008-07-02 | 11:19:02
Skrivet av: Sagasmamma

det skulle blivit en himla omväg för oss att hälsa på er när vi vat i tuna, det ligger lixom i örsundsbro gumman.. haha ÄLSKAR DIG

2008-07-02 | 12:55:25
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Rebeccka

Ja jag vet att det inte e mitt fel att Syrran min skriver fula saker till dej och Sandra och dom.. men det kännas som de e mitt fel för hon säger att det e jag som säger åt henne fast det inte e jag som gör det.. och ja ska försöka att inte tänka på det.. kram

2008-07-02 | 13:15:50
URL: http://rebecckaa.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback