På lördag blir det fest :D

Som jag vet nu så kommer min älskade vän Sanna och och Nettan (från söderfors) till mig på lördag.. Har frågat några till men dom skulle lämna svar i veckan. Ska bli så kul att festa lite med tjejerna :) Tänkte bjuda på mat men vi får se. Vi SKA äta men vi kanske glider ner till pizzerian och äter nåt gott.Det visar sig va det blir.. Idag har jag jobbat. Det gick bra men jag har skit ont i ett knä :( Kommer nog inte jobba i morgon. Kände att det va jobbigt att va kvar dagen ut idag men jag va det iaf. Ska vila i kväll nu så kanske det blir bättre. Men om det int blir det så blir jag hemma i morgon. Ska försöka få en tid på vårdcentralen så dom kan kolla va det kan vara. Började göra ont i helgen när jag jobbade. Inte kul det där inte :( nej nu ska jag hänga tvätt sen ska jag vila lite. hoppas det blir bättre snart.. Har fan inte råd att vara hemma från jobbet :s

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Det visste jag inte.

Måste kännas jätte jobbigt =(

2008-07-23 | 23:25:56
Skrivet av: Sagasmamma

ser fram emot lördagen hjärtat <3

2008-07-25 | 19:37:59
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback