Sanna och Saga, ni är underbara <3

Hade jätte kul med Sanna och Saga på stan igår. Har verkligen saknat dom. Måste ta oss i kragen Sanna och träffas lite oftare.. Saga blir bara större och större.. Hela munnen full med tänder hehehe.. Kunde dock inte lära henne att säga Mia är bäst, ingen protest men hon va på god väg :D Vi va och lunchade och åt världens godaste sallad. Såå gott.. Där måste jag/vi äta igen. Mötet gick bra. Det va ett jobb jag skulle skriva papper på. Så nu är jag kontakt person till en kvinna som jag tycker jätte mycket om :) Ska bli kul.. Kevin vaknade nyss, han vart så förvånad att jag va vaken före honom hehehehe.. Jag brukar väl inte sova så länge (typ bara tills Kevin väcker mig för 75:e gången och jag MÅSTE gå upp *asg*) Idag ska Emma (min syster) åka hem. Hon följde med oss i söndags. Det va meningen att vi skulle bada igår men det va inte väder för det. Men idag tror jag det blir bättre. Hon är så gosig min älskade syster. Det har vart jätte kul och haft henne här. Vi har kramats jätte mycket. Och Kevin har vart JÄTTE avis :) Först sa han som småbarn brukar säga: Det är mn mamma HAHAHAHAHAHAHA.. Sen sa han: Det gör inget att ni kramas, för på måndag ska jag åka till Sanna och Saga och Daniel och då kommer vi kramas hela tiden, utan er na na na na na na na na na na.. Gissa vem som blev avis då? JAG :( Nej nu ska jag göra lite frulle till Kevin och mig. Emma och Anders sover så dom får äta lite senare. Vi orkar inte vänta hahaha.. Några bilder från igår <3 Först ville inte Saga ge mig ett smile som hon alltid gör.. Skit sur hehehehehe.. Men sen fick hon glass och då gick det mycket bättre..Jäkla unge ska ha nåt först vet du <3 Kortet efter att hon fått glass ser det ut som om hon tänker: Haha jag fick som jag ville hahaahahahahahhaa.. Titta och njut <3
















Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

haha lika klockrena bilder som alltid baby :) att du lyckas <3<3 pussis

2008-07-02 | 12:54:29
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback