Ska snart sova

Har vart inne i stan och grattat Jessica som fyller 30 år i morgon. Gav henne tre presenter och hon vart glad.. Tror jag iaf.. Jo men det vart hon :) Hjälpte henne med att lägga fyllning i tårtorna som hon ska bjuda på i morgon. Dom kommer säkert bli jätte goda, men vi kommer inte få smaka :( Ska ju hem till moster Gerd och äta mat och tårta :D. Anders ska åka och hälsa på sin morfar i Mora. Han fyller år i veckan och då ska Anders och hans syskon åka dit i morgon och fira. Men han kommer hem senare på kvällen.. Anders alltså hehehe.. Nej nu ska jag ta och krypa i säng. Klockan är mycket och jag är skit trött..  Skriver mer i morgon.. Hej så länge

Kommentarer
Skrivet av: veronica

underbart med varmvatten slippa ställa sig och koka vatten och grejja med hinkar när man ska dusha eller diska m.m

2008-07-06 | 22:11:00
URL: http://veronicamed2barn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback