Snart slut på semestern :(

På tisdag börjar jag jobba igen. Dom här två veckorna har
verkligen flygit iväg.

Men det har vart riktigt skönt vill jag lova. Jag har ju två
veckor till att ta ut så det gör jag lite
 
senare. Nu har jag äntligen kommit hem från Ullared. Vi har haft det
jättemysigt. Sovit i husvagn två nätter

och gått på ullared två dagar. Köpte hur mycket som helst :) Massa kläder
till Kevin som han blev jätte glad för.

Inte så mycket leksaker tyvärr men det fanns inte så mycket till honom. Inte alls
lika mycket som när vi va där i november.
 
Jag vet inte om dom tar in mer då eftersom folk köper julklappar då. Tyckte allting
va mindre än sist. Tessan och Graham hade

det trevligt också. Husvagnen va verkligen jätte fin. Dom va helt nya på campingen.
Inköpta förra veckan. Skulle tycka det

va jätte mysigt att ha husvagn. Bara åka iväg när man känner för det. Köpte massa
saker till lilla toka också (Saga). Köpte bla en skrållandocka

som SANNA inte skrivit om hon tyckte om eller inte :( Men det tror
jag att hon gjorde.. Eller jag hoppas
 
det iaf :) Känns härligt att ha Kevin hemma igen. Han va hos Sanna och Daniel från
måndag till torsdag. Längtade som attan

efter honom. Ringde några gånger till honom. Han va väl lagom sugen på att
prata. Han hade det så kul där så hehehe.. Och han
 
va jätte snäll hela tiden. Man blir så glad när man får höra att han
skött sig bra.
 
TACK SNÄLLA SANNA OCH DANIEL, SAMT SAGA FÖR
ATT KEVIN

FICK VARA HOS ER NÄR VI ÅKTE BORT. VERKLIGEN
SUPER GULLIGT

AV ER. NI VET ATT VI GÄRNA PASSAR SAGA NÄR
TIDEN ÄR INNE FÖR DET :D

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

det var såååå lite så, han är ju bara för goo :D any time baby :P Saga blev SKIIIIIITGLAAAAD kan jag lova, kunde inte filma , du vet ju hur dum min mob är :( men hon pratar massor med Skrollan när Skrollan pratar, och drar henne i håret & suger på hennes fötter, HAHAHAHaaa.. pusspuss

2008-07-12 | 16:06:49
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback