Sommar och sol, jag har kort tajt kjol.. Typ inte

Fint väder idag igen :) Blir så glad. I onsdags kväll va vi till sanna och hennes familj och visade min fina tatuering. Sanna tyckte om den jätte mycket och det gör jag med :D Är så nöjd alltså. Ska tillbaka om tre veckor för att ev fullt i lite.. Idag har vi inte gjort så mycket annat än att va ute på vår stora gräsmatta och spelat badminton :) Det är vår nya sport hehe.. Spelar varje dag.. Fast vi brukar spela på kvällarna mest. Igår körde vi kubb ist för det blåste för mycket. Badminton bollen flög iväg hahaha.. På Söndag fyller Jessica 30 år. Men vi ska fira henne på lördag ist. På söndag ska vi hem och fira min moster som fyller 47 på måndag. Lättare att samla ihop släkten på en helg ist för i veckan. Sen på måndag åker vi och lämnar Kevin hos Sanna. Kevin längtar som bara den. På tisdag blir det Ullared men vi åker till Tessan redan på måndag. Ska köpa nåt riktigt fint till Sanna som tack för hjälpen.. Och nåt till Saga så klart <3 Nu ska jag ta och spela lite badminton..  Hörs då !!!!
                
                      


Kommentarer
Skrivet av: Tessan

Hej vad kul att du är mer nöjd nu med bilden änn du var när vi var över. jag längtar som attan till tisdag eller ja menar måndag också när ni kommer många kramar tessan

2008-07-04 | 15:15:07
Skrivet av: Sagasmamma

jag är väl inte dum ? :(

2008-07-05 | 10:52:41
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback