Tvätta

Det är precis vad jag borde göra idag men vem vill tvätta kläder när det är så fint väder? Inte jag iaf :) Men jag ska nog göra det iaf.. Idag är det som sagt jätte fint väder. Kevin och Anders sitter och tar en match i tv-spel. Har vart ute och lekt men ville komma in en stund. Fan va Kevin blir brun. Han är ju aldrig vit men på sommaren blir han som en pepparkaka :D Vissa år tror man att han är skitig om händerna för dom är nästan svart men det går inte bort med vatten iaf.. Hans pappa är likadan. Det är väl Iran-blodet hehehee.. Jaha idag är det lördag och snart har min första semestervecka gått.. En vecka kvar och sen tillbaka till jobbet :( Skulle så gärna vilja jobba närmare Alunda men det finns ju inget.. Kanske skulle ta och skaffa barn så kan jag va barnledig ist hihihihihi.. Ne inte skaffar man barn av den anledningen :) Fast va då.. Jag känner en kvinna som hoppade i säng men flera killar för att bli gravid så soc skulle ge henne en lägenhet.. Sjukt som fan.. Sen kunde hon inte ta hand om ungen så soc tog henne.. Fast soc tog tag i det hela flera år för sent.. Ungen hann ju börja i skolan.-... Sjukt sånt där.. Vissa blir av med sina barn fast dom inte borde bli det. Och sen dom barn som lever i ett helvete får fortsätta att bo hemma. Fast folk ringer soc och polisen..Vart är samhället på väg? Är det så här det ska vara? Nej det är ingen idé att jag skriver om detta för jag blir bara så ARG *morrar* Kan berätta att det är nog dags att avbryta tv-spelet där inne.. Kevin skriker så snart kommer väl grannen och frågar vad vi sysslar med.. Kevin är sån dålig förlorare.. Det har han efter sin pappa *inte från mig iaf heheheh* Han blir helt galen. Vi spelade badminton och då vart han så arg att han kasta sitt racket.. Ibland skulle man kunna tro att det är Anders som är pappa till Kevin, för han är likadan :D:D:D Nej du skriks det för mycket.. Bäst att träda in..  Hej så länge

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

HAHAHA, skyll på stackars Peyman du, men JAG VET att det är ditt humör han har ärvt lilla hjärtat!!! hahaha KKKYYYYYYSSSSS

2008-07-05 | 20:05:17
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback