4 dagars ledighet :)

Gud så skönt det är att vara ledig :) Igår hade Kevin sin första skolavslutning. Fast det är ju egentligen inte nån riktig så där. Det börjar ju inte förrän han gå i första klass, men dom hade iaf avslutning i kyrkan igår. Jag missade den för jag fick inte ledigt :( Men det va inget att göra åt. Jag fixade så Anette och Ebba gick och tittade på honom och lyssnade när han sjöng. Och han va nöjd och glad. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. I morgon tänkte jag att vi skulle umgås lite med Sanna och Saga. Daniel är väl upptagen därför nämnde jag bara Sanna och Saga :) ska kolla lite senare om dom har tid i morgon. Måste ta och bestämma mig snart för vilken bild på Kevin jag ska välja att tattuera. Jag väljer mellan två tre stycken. Men vi får se vilken det blir. Jag gadda mig iaf den 2:a juli. Och jag måste snart bestämma mig så jag kan visa den och vi kan prata om hur det ska vara och så.. Hoppas det blir bra och att det INTE gör ont hahahaha.. Skit rädd för det. Jag och Sanna ska göra en best friend tatto.. Men vi vet inte vad eller vart ännu.  Får se vad det blir. Min moster Tessan (mammatillwilliam.blogg.se) är sugen på att göra nåt också. Skickade en sida till henne igår med olika, hon kollade där och fastnade för flera stycken. Det är ju det som är svårt, att välja.. Sen när man gjort en eller två så är det svårt att sluta.. Eller hur SANNA :D Jag fastnade för flera stycken jag också när jag gick på den där sidan.. Svårt att välja.. Men när det gäller mig och Sanna så har vi bestämt (eller jag har bestämt) att det ska vara nåt som betyder nåt för oss båda.. Men det är väl ganska självklart. Vill inte bara ta nåt bara för att liksom.. Den ska ju ändå sitta där i resten av vårt liv. Jag har då fan inte rå med att ta bort den med laser hahahahahaa.. Hade tänkt åka till min moster i helgen, men dom ska inte vara hemma tyvärr :( Får väl bli en annan gång då. Min syster Sandra har slutat i tian (hon går i särskolan och där går man tio år). I höst börjar hon på gymnasiet. Det kommer att gå jätte bra för henne där. Snart tar hon studenten och då står vi alla där (Sanna du måste följa med då) och tjoar åt henne och är jätte stolta. Hon blir den först i min familj (inte släkten) som tar studenten. Varken jag eller mamma har gjort det. Sandra va så glad igår för sitt betyg. Fick G i allt utom musik, där fick hon VG :) Min älskade syster.. Hon älskar verkligen musik och jag visste att dom skulle ge henne nåt annat än G.. Jag är jätte stolt över henne. Jag skickade ett sms till henne igår. Eller jag skickade till mammas mobil för jag lär mig aldrig vilket nummer Sandra använder.. Byter nummer hela tiden hehe..Skrev iaf så här:

Hej Sandra !!!
Eftersom jag inte vet vilket nummer du
använder så skriver jag till mammas mobil.
Jag ville bara önska dig lycka till idag när du
efter många år slutar i kvarngärdetsskolan.
Jag vet att du kommer att sakna alla men du
kommer att få det jätte bra på fyris. Glöm inte
att jag är jätte stolt över dig. //Syrran

Skrev det för att jag inte kunde vara med henne.. Sandra betyder väldigt mycket mig. Det har jag skrivit tidigare i min blogg.. Nej nu ska jag ta och röjja lite i mitt kök.. va för lat för att göra det igår :P


Kommentarer
Skrivet av: Tessan

Hej tjejen tack för all hjälp med bloggen. Den blev jättefin älskar dig jättemycke å din son

puss å kram Tessan

2008-06-12 | 20:53:12

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback