Äntligen semester :D

Åhhhhhhh fy fan va underbart.. Anders och jag har semester.. Känns helt underbart. Idag ska vi firar vår förlovning :) Ska bli jätte mysigt. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra ännu men det skriver jag om sen. Kevin är inte hemma över helgen och jag saknar honom :( Kommer hem i morgon men jag saknar honom jätte mycket. Veckan som kommer ska vi göra saker med honom. Kolla med Sanna och Daniel om dom vill göra nåt tillsammans med oss.. Skulle va skit kul för då får jag pussas med SAGA <3 Gud va jag saknar henne då.. Lilla pruttan skruttan hahaha.. Tycker det är dags att hon ska säga MIA snart. Shit kommer bli överlycklig den dagen hon gör det.. Fatta: Mia kom hahahaahahaha.. Åhhhhh jag vill att hon säger det nu :) Igår va vi och köpte balkong blommor. Fan va besviken jag vart :( Fanns ju för inget ju.. Eller jo det fanns det men inte nåt som jag egentligen gillade.. Så nu fick det blir halvdant :( Men det blir säkert bra.. Ska pilla med det snart. Kom på att jag inte ätit frulle, kanske dags och göra det.. Eller man kan ju gå direkt till lunchen :D

Mamma fyller 48 år i morgon :D

Kommentarer
Skrivet av: Rebeccka

Hej maria jo jag och elisabeth ska inte bo i samma familj eftersom ja har nästan jämt fått ta hand om elisabeth jag har inte fått den fritiden ja behöver.. för jag får inte vara me mina kompisar bara för att mamma har sagt att elisabeth ska vara med om jag sägger nej så fick ja inte gå ut.. så ja har fått tagit hand om lisa sen jag var 4 eller 5 år gammal och jag orkar inte mer och sen ville jag vara kvar i Östhammars komun och det ville inte elisabeth hon ville bo nära mamma så nu får hon bo i stenhagen

2008-06-28 | 18:05:57
URL: http://rebecckaa.blogg.se/
Skrivet av: veronica

så ni har förlovat er va kul grattis!!

2008-06-29 | 22:54:28
URL: http://veronicamed2barn

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback