Då va det bestämt då :D

Den 8:e Juli åker jag, Anders, moster Tessan och hennes man Graham till Ullared :) Vi ska sova i husvagn två nätter och det ska bli jätte kul och jätte skönt att komma iväg. Jag trodde aldrig att Anders skulle gå med på det men tji fick jag :) Fast han kommer inte att gå i på själva stället.. Han och Graham ska hitta på nåt annat kul att göra..  Kan grabbarna behöva. Då får jag rå om min moster.. Det är så kul.. Det känns som om vi har fått tillbaka lite av den där nära kontakten som vi en gång hade.. Vi har verkligen stått varandra riktigt nära. Vore kul om det blev så igen. Kevin ska inte följa med till ullared. Han ska vara hemma hos Sanna och Daniel och älskade lilla Saga <3 Är så glad att han fick vara där. Då kan jag åka iväg och känna mig 110% trygg :) Hoppas han sköter sig, men det brukar han ju göra när han är där :)
Idag åkte min lille bror Daniel hem. Han skulle egentligen åka hem i morgonen men han längta efter mamma :D Han kom hit igår och idag gick vi till badet efter Kevins fotbolls skola.. Det va lite kallt men grabbarna badade iaf :) Det va meningen att vi skulle dit i morgon igen men det blir inte så nu. Kevin tycker inte att det är kul att bada ensam. I morgon är det sista dagen på fotbolls skolan. Kevin har tyckt att det har vart jätte kul. Nästa tisdag är det sista tränings gången också.. Sen är det uppehåll.. I höst ska Kevin börja på innebandy. Det tycker han ska bli super kul. Jag tycker det är bra att han håller i gång med nåt :) Önskar att jag fick chansen till det när jag va liten.. Är ledig i morgon men jobbar i helgen. Lite extra pengar eftersom det är storhelg.. Men jag hade hellre varit hemma med Anders och Kevin. Fast Kevin är inte hemma i helgen. Han åker redan i morgon till kontaktfamiljen. Kommer hem på söndag. Vecka 30 åker han dit och ska vara borta hela veckan. Då kommer jag längta som faaaaan.. Nej nu ska jag krypa ner i sängen. Om jag får plats, Kevin sover nämligen i min säng och just nu ligger han rakt över hela sängen heehehhe,

Puss och godnatt






Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback