Det går åt rätt håll :)

Om jag känner mig som jag gör idag så kommer det inte bli nåt problem att jobba i morgon och i helgen :) Det är verkligen på väg åt rätt håll men jag är fortfarande sjuk. Hämtade ut medicin igår och den tog fart direkt :D Idag har jag bara tagit det lugnt. Anders lämnade och hämtade Kevin i skolan. Nu håller Kevin på och städar sitt rum ÄNTLIGEN !!!!!!!!!!! Har tjatat om det hur länge som helst. Jag bestämde mig verkligen denna gång att INTE städa hans rum. Är man sex år, snart sju så ska man kunna hålla lite reda i sitt rum tycker jag. Har sagt åt honom flera gånger att om han plockar undan varje sak hela tiden så blir det inte stökigt. Lekar man med bilar och sen känner för att sitta och rita så är det inte jobbigt att plocka bort bilarna först. Eller har jag fel? Är jag för hård mot honom? Dammsuga och torka golvet det gör jag. Han brukade alltid bädda sin säng förut, tyckte det va jätte kul, men nu är det lite svårare för honom eftersom han har loftsäng. Svårt för mig också vill jag lova hehe.. Speciellt när jag ska bädda rent. Skit pilligt med att få lakanet på plats. Jag hör Kevin från sitt rum nu: Den här ska ligga här och den där ska ligga där hahahahahahahaha.. Ordning och reda? Kevin? Neej verkligen inte.. Han har sina saker överallt :D Nej man kanske skulle ta och passa på och plocka lite. Visa Kevin att det är viktigt även när man är vuxen :P Sen tror jag att jag drar med mig Anders och Kevin till ica.. Köpa glass i glassbaren :D:D:D MUMMA MUMMA

Puss hej

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

du är inte för hård gumman min <3

hoppas du blir helt friskt snart så vi kan leka! ÄLSKAR DIG

2008-06-05 | 14:54:40
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback