En lång lista

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej jag e rätt nöjd

Skulle du vilja väga mer?
Verkligen INTE

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har någon ?
Jag skulle inte bli arg, men oerhört ledsen

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Varför skulle jag?

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej då orkar jag inte jobba i morgon

TIO KAN 

Kan du röra på öronen?
Ja det kan väl alla?

Kan du slicka dig på näsan? 
Nej det kan jag däremot INTE

Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja det kan jag

Kan dina föräldrar lita på dig?
Har bara en mamma och det kan hon i vissa fall

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Jo det kan jag nog... Eller?

Kan du vara på fest utan att dricka?
Jajamänsan

Kan dina vänner lita på dig?
JAA det kan dom göra

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Skulle inte passa mig då den skulle försvinna in i fläsket HAHA

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Det blir nog svårt :(

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Åter igen så har jag bara en mamma, och ja det har jag gjort

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja mamma har sagt det, men det va länge sen

Har du syskon?
Två systrar och en bror

Har du någonsin haft sex med någon?
Jaa eftersom jag har barn så borde jag ha haft det

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Min MAMMA?? Jaaa det har hon gjort många gånger

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Aaa det har jag

Har du borstat tänderna det senaste timmen?
Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Japp

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Jaa det har jag

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Aa

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Ja och då testade jag

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Inte va jag kan komma ihåg

Har du haft sex med mer än tre personer?
Med fler än tre personer ja, men inte samtidigt

Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej varför skulle jag göra det?

Tjugo VEM 

Vem är din bästa vän?
Anders och Sanna

Vem älskar du?

Min son Kevin, min fästman Anders, familj och vänner

Vem hade du senast sex med?
Anders såklart

Vem är den bästa artisten?
Det finns så många

Vem pratade du senast i telefonen med?
Mamma

Vem har du en liten crush i?
Kevin Costner :D

Vem är snyggast i världen?
Ehh typ JAG,, Hahah skojade.. Anders min baby <3

Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det?
Till min son Kevin

Vem är snällast i världen?
Men det måste väl ändå vara jag.. Eller?

Vem är din bästa kompis?
Har jag ju redan svarat på

Vem vill du prata med?
Jaa vem vill jag inte prata med?

Vem sov du med senast?
Anders och Kevin

Vem såg du full senast?
Min mammas morbror ARNE

Vem vet allt om dig?
Tror ingen gör det till 100%

Vem kysste du senast?
Anders

Vem kramade du senast?
Anders

Vem kan berätta allt för dig
Den som vill

Vem kan du berätta allt för?
Nästan allt för Anders och Sanna

Vem hatar du?
Mammas F.D man

Vad blir ditt namn baklänges
Airam

Har du gjort en snöängel i år?
Nej det va länge sen

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Fem veckor :(

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja det har säkert hänt

Tycker du att sengångare är söta?
Och vad är det?'

Har du någon gång testat karate?
Neej

Första sporten du gick på?
Fanns aldrig nåt intresse

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes.. Gärna med BEA ;)

Vad längtar du mest till just nu?
Att få gå på semester

Hur gammal har du tänkt bli?
Inte upp till mig tyvärr :(

Har du haft vattkoppor?
Icke sa nicke

Vad drömde du inatt?
Kommer inte ihåg

Vilken tv-serie är bäst?
Våra bästa år och Vänner

Vad åt du senast?
En skink smörgås

Höga eller låga strumpor?
Det beror på

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att det ska hända Kevin och Anders nåt

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Det händer

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Inget just nu, ska bädda rent

Bikini eller baddräkt?
Driver du med mig? INGET AV DOM

Snyggaste läraren?
Går inte i skolan

Är du mörkrädd?
Ibland

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ehhhh neeeeeeeeeeeee

Riktig gran eller plastgran?
Plast, annars rinner det både här och där :D

Tänt eller släkt när du ska sova?
Släkt

Godaste drickan till frukosten?
Ett glas KALL juice

Vill du bli president?
Skulle inte passa som det, fast det skulle va för pengarna då :p

Duscha eller bada?
BADA

Har du gråtit i skolan i skolan nån gång?
Jaa många gånger

Hur tar du dig till jobbet?
Åker buss

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
NEJ

Sjunger du på toa?
Jaa det händer... Ofta :)

Vilken färg har din jacka?
Den jag använder mest just nu är svart

Använder du långkallingar?
Nej

Är du höjdrädd?
Ja det är jag

Vilket land vill du åka till?
Många :)

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Har inte skrattat på ett tag nu så jag kommer inte ihåg :(

Vad ska du göra NU?
Jag ska svara på resten av frågorna

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Klart jag gör

Har du sett din bästa vän gråta?
Jaa

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Tror inte jag åt några :/

Vad åt du senast?
Vitaminer eller? Inga

Har du fått någon komplimang idag?
Japp

Har du varit med i en rättegång?

Jaa och inte bara en

Är du polare med grannarna?
Nja polare vill jag väl inte kalla det, men vi pratar

Vilka språk talar din mamma?
Svenska , men hon kan säga katt och hund på engelska :D

Vilka länder har du bott i?
Bara Sverige

Senaste piercingen?
Handleden, fick en dum idé

Suger det här?
Kan man ju lugnt säga

Har du varit på stranden?
Inte idag :)

Har du haft en stalker?
Haha neej

Har du varit på ett party?
Nej bara på flera :)

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Skulle inte tro det va

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Jag vet inte ens vem du är så det kan jag inte svara på

Har du varit utomlands?
Jaa fyra gånger

Har du sett din bästa vän naken?
Ja Anders men inte Sanna :D

Vilket är det bästa bröllopet du vart på?
Tessans, Sannas och CAROLAS

Var är dina syskon nu?
Ena syrran ligger i min soffa, dom andra vet jag inte

Vad var den senaste drömmen du minns?
Kommer inte ihåg

Vilken tid gick du upp i morse?
Klockan fem

Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?

Okej (från min syster Sandra)

När va du riktigt sjuk senast?
Två tre veckor sen

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Måste ha vart när jag kramade Anna Book

Vad finns i din bakficka?
Har inga byxor på mig :)

Har du färglinser?
Nej

Vad gjorde du kl2 inatt?
Jag sov

Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar

Vad ska du göra efter det här?
Ropa HURRA att detta är över och sen gosa med Anders



Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback