GRATTIS MAMMA :D

Idag fyller min mamma 48 år :) Ska dit lite senare och gratta henne. Ska hjälpa henne att göra tårta också. Inte för att jag är nån expert men den går säkert att äta :) Igår va det meningen att vi skulle gå på bio och massa annat men jag och min fästman bestämde oss för att bara vara hemma och MYSA ;) Det va så skönt såååå.. Bara han och jag. Det händer inte så ofta. Snart börjar det bli dags för Ullared också :) Ska bli underbart kul. Handla en massa hehehee.. Ska kolla efter en present till mamma där också. Har bara nåt litet nu. Ska hämta Kevin klockan tre.. Längtar efter honom. Hahahahaahaha snacka om att Anders är riktigt less på min dator hehehe,.. Han ligger i sängen och suckar och stönar att jag sitter här.. Ligger och spelar massa dåliga låtar från hans nya mobil. Vill inte att jag sak komma och lägga mig men jag retar honom lite :) Fan jag måste köpa nya täcken.. Dom är jätte trasiga hehehe.. Finns ju knappt nåt kvar :) Får kolla nån dag på ikea. Kuddar kan jag passa på att köpa också. Nej nu orkar inte Anders vänta längre.. Bäst jag kryper ner.. Puss och hej

GRATTIS MAMMA


Kommentarer
Skrivet av: Rebeccka

Tackar maria.. ja jag tycker oxå att det e bra att ja o elisabeth inte får bo i samma familj.. ja det tror ja oxå att det kommer att vara.. älskar dej kusin

2008-06-29 | 16:45:38
URL: http://rebecckaa.blogg.se/
Skrivet av: Rebeccka

Av mormor fick ja en betty boop väska som är röd och vit.. av mamma fick ja inget men det får ja i morgon eller på tisdag och det är två hundra.. och av moster Ia kommer ja inte ihåg.,. och av allan och kersti så fick jag armband av silver och en ring i silver och sen en ljusstake med delfiner i och sen ett doft ljus i regnbågens färger..

2008-06-29 | 18:52:20
URL: http://rebecckaa.blogg.se/
Skrivet av: Rebeccka

Hälsa Grattis till Karin oxå från mej ja glömde säga det till henne när ja prattade me henne i telen... är du snäll..

2008-06-29 | 19:03:48
URL: http://rebecckaa.blogg.se/
Skrivet av: Sagasmamma

GRATTIS KARIN :)

2008-06-29 | 19:37:02
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback