Grill och champis :D

Idag kom Anders och hämtade mig vid jobbet. Vi åkte till ÖB och där köpte han  en grill till mig :D Jag vart super glad. Fy fan va gott det kommer att bli i sommar hehehe.. Åkte vidare till Jysk, rusta,coop och skopunkten.. Hittade lite smått och gott, men inga tofflor till Anders. Det va ju liksom det vi skulle kolla efter hahahaha.. Äsch det går ingen nöd på honom :) Anders köpte en insektsfångar som är elektrisk. Det betyder alltså: AKTA ER FÖR FAN SMÅKRYP :D:D:D:D Anders vill se en fluga nu så han får prova sin nya leksak men dom har stuckit hehehehee,.,,

Igår hade jag vart rökfri i 41 veckor :D Jaa om man inte räknar det där ÄCKLIGA blosset som jag tog den 17 februari när Sanna chockade mig med att gå och gifta sig.. Det va INTE gott.. Jag tycker att jag har vart rökfri iaf :) 41 veckor det är inte lite det hehhe.. Snart ett år :) Den 24 Augusti är det ett år sen som jag slutade röka. Trodde aldrig att jag skulle lyckas men man ska inte ropa hej ännu. Det kan hända att jag börjar igen, det vet man aldrig :) Nu ska jag kolla på grillen som Anders satt ihop :)

SANNA!!!!!!

Tycker du har blivit torr på kommentarer :(

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

vill du veta VARFÖR jag är torr med kommentarer??? FÖR DU SKRIVER SÅ SÄLLAN NUMER :( vad har du tänkt att jag ska göra om dagnarna vaaa??? uppdatera OFTARE baby! kolla in min nya tatoo föressten :) puss

2008-06-08 | 23:24:17
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback