Host, host och mera host :(

Sjuk, ja det är väl det minsta man kan säga att jag är :( Ringde till vårdcentralen i morse och dom berättade att dt går en jätte jobbig förkylning nu med världens host :s Den måste fan jag åkt på alltså. Jag har hostat så mycket att det känns som om hela bröstkorgen ska lämna min kropp :( Va hemma idag från jobbet men ska jobba på fredag och i helgen. Hoppas jag klarar det.. Jag hoppas jag inte smittar Kevin och Anders. Kevin va lite hostig och snorig för ett tag sen. Hoppas han inte blir det igen. Fan va ont i huvudet jag har.. Har typ vilat hela dagen så jag kommer säkert att ha svårt att sova i natt, men det gör inget för det va verkligen super skönt att få vila idag. Behövde verkligen det. Anders hämtade Kevin hos dagmamman, jätte snällt..
Igår kom min kusin EMIL hem från sitt resa på 10 månader.. Har vart i Australien med en kompis.. Jobbat och haft det bra :) Kom igår och det vart hans mamma (min moster) jätte glad över hehehe.. Det va meningen att dom skulle komma hem 10:e men dom ville överaska alla och kom igår :D Emils pappa jobbar på Arlanda så han blev den första som fick träffa dom. Emils mamma fick en chock och började gråta jätte mycket. Har ju inte vart ifrån sin pojke så här länge nån gång hehehehe.. Ja se mammor :P  Nej nu ska jag kolla lite på tv.. Höres


Tack ännu en gång Sanna att ni tar hand om Elin <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback