Midsommarafton 2008

Skriver bara en kort blogg idag. Skriver mer i morgon. Vill bara skrika ut att igår HALV FYRA på eftermiddagen så FÖRLOVADE vi oss <3 Jag och Anders alltså :D Det va jätte fint och jag är sååååå lycklig. Eller vi är lyckliga heter det kanske hehehehhehe.. Egentligen förlovade vi oss dagen innan men vi bestämde oss för att det blev igår. Har inte skrivit namn i ringarna ännu. Ska lämna in dom i veckan. Anders överraskade mig med två ringar. Han har gjort dom själv :) Han kan min karl.. Han ville ha med sig två ringar när han frågade om jag ville (han visste redan att mitt svar skulle bli JAA hehehe). Han sa att vi skulle köpa vanliga sen, han ville inte beställa utan mig. Men jag tyckte så otroligt mycket om den han gjort till mig så vi behåller dom. Så vi satte först på oss dom alltså dagen före midsommar men igår när vi va på väg till mamma för att äta middag och för att berätta så bestämde vi oss för att vi skulle titta på klockan och bestämma oss för att det här är vår dag och tid. Så det kommer att stå gårdagens datum i ringarna :) Guuud så glad jag är.. Älskar min FÄSTMAN så otroligt mycket <3


                      Våra underbara ringar <3


Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

ÄLSKIPÄLSKI, fattar du gumman, du är förlovad, Anders`s blivande fru lixom. ÄLSKAR ER <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-06-21 | 22:52:54
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vi är jätteglada för er specielt glad är jag för dig maria som velat detta så länge många pussar från oss kram

2008-06-21 | 23:32:07

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback