Nåt fel på mig och min son eller?????

Är det så??? Fattar inte varför du alltid ska såra mig? Vad får du ut av det? Går du i gång på det eller? Så här är det hela tiden.. Samma visa varje gång. Jag frågade dig om ni ville komma hem till oss och grilla på midsommarafton och du sa: Nej tack vi ska inte vara hemma. Sen får jag veta att du bara ljög. Att du i själva verket bjöd över andra på grillning. Varför?? Jag förstår inte? Varför kunde du inte säga att du inte ville? Eller fråga om vi ville komma över till er? Är det mig du inte vill ha i närheten eller? Är det min son som du inte orkar med? Det är ju inte så att han beter sig illa när vi är hos er. Det finns ju barn som är värre menar jag. Kan du inte för en gång skull säga som det är? Jag känner mig jätte sårad just nu? Varför duger inte jag och min lilla familj? Åt helvete med allt.. Orkar inte bry mig, men jag gör det ändå. ... Du vinner... IGEN

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

VEEEEEEM är ond mot er???? ska jag komma & nypa det puckot???

2008-06-19 | 21:26:09
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Usch! Vilken människa! Det är inget fel på dig eller din lilla familj, ni är såå söta : )

Stå på dig gumman, det finns folk till allt!

Ha nu en underbar midsommar o ha riktigt kul!



Kram Nina!!

2008-06-19 | 22:16:23

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback