Nu förstår jag...

Det är ju fredagen den 13:e.. Inte så konstigt att jag har haft lite otur idag då hehehe.. Först vaknade jag med  huvudvärk, skulle fixa frulle till mig och Kevin. Vi bestämde oss för att äta i vardagsrummet framför tv:n :) Jag hämtade sakerna dit men varje gång som jag satte mig ner hade jag glömt nåt.. Höll på så där flera gånger.. Åkte till stan för att träffa moster och hennes William. Bussen stannade inte fast jag plingat.. Fick gå av mitt i en korsning , Inne på Gränby C där vi skulle träffas så stod hon på ena sidan och på den andra och vi försökte ringa till varandra hela tiden men ingen kom ju såklart fram heehhe.. Jag behövde köpa en ny BH men hittade ingen, jag som alltid brukar hitta nån BH.. Åkte till Donken för att ungarna va hungriga, Tessan och Kevin vann över mig på "Gul bil".. Sen åkte vi hem till mamma, konstigt nog så hände det inget där hehe..Brukar det alltid göra :) Åkte vidare till moster Gerd,  jag bestämde mig för att följa med dit för att få krama Emil, min kusin som vart borta så länge.. Väl framme så va inte han hemma :( Tessan sa efter en stund att nu åker vi, hon skulle släppa av mig och Kevin vid bussen.. Såg då att bussen precis gått, fick vänta på nästa :) Väl där vid busshållsplatsen fick vi vänta skit länge. Väl hemma i Alunda så regnade det skit mycket, blev jätte blöt :( Det verkar väl inte som en jätte jobbig dag men det värsta av allt var: JAG VA PÅ SÅNT JÄVLA DÅLIGT HUMÖR PGA ATT JAG VA RÖKSUGEN !!!!!!!!!!! Så här röksugen har jag inte vart sen jag slutade :( Fick en jätte svår jag-vill-börja-röka-igen-dag idag.. Skönt som fan att jag inte köpte cigg på ica, gudarna ska veta att jag va SÅÅÅÅÅÅÅÅ nära..
Nej nu ska jag lägga mig och sova, pratade precis med Anders. Guuuud va förkyld han är :( Kunde knappt prata juh.. Lilla plutten..
Natti Natti

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback