Ny bil :D

Anders ringde för en stund sen och sa: Jag är på E18 och kör med min nya bil :) Guuuuuuuud äntligen har han en bil.. Underbart.. Det vart en opel astra  årsmodell -00.. Han är verkligen jätte glad över att ha en bil igen :) Och jag också.. Köpte den för 42.000 kr men försökte få ner den till 40.000 fast killen va helt omöjlig hehehe.. Han gick ner från 43 men sen va det stopp hehe.. Skit samma.. Anders hade ju tagit lån på 45.000 så han kom ju under iaf :) I morgon kommer han hit för att visa pärlan :) Får väl ta en sväng här i Alunda :) Nu ska jag kolla lite på tv sen kallar sängen på mig.. Ska upp tidigt och jobba..

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

jätteglad för er skull, sån jäkla frihet att ha bil :D puss

2008-06-16 | 22:55:20
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback