Sol, sol, sol

Faaan vilket fint väder det har vart den senaste tiden. Hoppas verkligen att det håller i sig. Snart har jag semester och då vill jag ha sooooool :) Sitter och tänker lite på vad vi ska göra på semestern. Vill verligen hitta på nåt kul. Helst av allt skulle jag vilja hyra stuga nånstans. Ja vi får se vad det blir. Kanske ska försöka dra med Anders till Ullared hahahahaha.. nej det skulle han ALDRIG gå med på. Han kommer fan aldrig visa sin fot där hehehe.. Fast jag skulle itne ha nåt problem med att åka dit igen :) Så mycket att se och så mycket att köpa och så billigt :D
Sanna tycker att jag ska skriva blogg lite oftare, tycker jag är dålig på att uppdatera.. men hon är dålig på att kommentera :) Men jag lovar att bättra mig om du gör det Sanna?? Är det en Deal? Den här veckan jobbar jag tisdag och onsdag sen är jag ledig till på söndag :) Ska bli sååååå skönt. Vad ska man hitta på dårå tro? Åka till moster kanske? Får se :) Eller kanske åka ut till Sanna nån dag. Om man är välkommen ;) Men det vet jag att vi är :) Kanske skulle ta och göra det. Kan vi hitta på nåt och så får vi träffa Elin igen.. Hon har det jätte bra där ute.. Kom på en sak. Jag läste lite i mina tidigare bloggar.. Jag skrev för ett tag sen att jag skulle börja en ny diet efter min fest.. Har jag gjort det? NEEEEEEj verkligen inte hahahahaha.. Det har jag totalt glömt bort hehehe.. Men jag ska sätta igång men inte med det där jag skulle ha testat.. Det är ju svindyrt för fan. Nej ut och gå och äta bra det är mitt sätt jag ska börja.. Shit önska mig lycka till hehe,.. Nu ska jag duscha Kevin.. Sen blir det Natti natti.. För honom alltså ;)

One night of passion, one night of hunger.
And my attraction is getting stronger.
I need to feel you, I need to hold you.
I can't deny ‘cause, my heart is screaming
out your name. My heart is screaming out
your name.


Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

HEADBANG HEADBANG HEADBANG <3<3<3 HAHA

2008-06-10 | 19:38:00
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Sagasmamma

HEADBANG HEADBANG HEADBANG!!! hahahaa... KOM HIT & MYS MED OSS

2008-06-10 | 19:38:58
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback