Upprop :)

Ja det är dags för det idag.. I morgon börjar Kevin i fotbollsskola. Han är verkligen hur glad som helst :D Jag tycker det verkade dyrt, 500 kr för fyra dagar.. En av dagarna skulle dom inte ens spela fotboll utan gå och bada. Fast då får inte Kevin följa med. Det är bara tre stycken tonårstjejer som ska ta hand om 70 ungar.. Aldrig att han får följa med. Han kan ju inte simma. Han kan bli i knuffad eller hoppa i fel bassäng.. Är jag en hönsmamma? Vill ju inte att nåt ska hända. På tisdag efter jobbet följer min lille bror Daniel med mig hem. Han ska vara hos oss onsdag och torsdag. Då kan han gå och bada med Kevin och då kan jag följa med. Så Kevin kommer ju att få bada smycket i sommar iaf.. Om han badar med Daniel så har ju Daniel bara ögonen på kevin och då är det lättare. jag ville att Kevin skulle gå i simskola i år men det vill INTE Kevin.. hans förklaring till varför han inte ville: Men jag kan inte simma mamma.. HAahahhahahah.. Det är ju det som är meningen hehee.. Men men.. Han förstod inte det.. Han får gå i simskola nästa år ist :) Vem vet, han kanske lär sig simma i år iaf.  I morgon är det dags att börja jobba igen. har vart ledig i fyra dagar och dom dagarna har verkligen gått fort. Snart har jag semester, vecka 27 och 28.. Hoppas vi gör nåt kul då. kommer bli tokig om vi bara sitter hemma och glor.. Jag är skit sugen på att åka till Ullared :D Men det vill ju som sagt var inte Anders. Vi får se vad det blir.. En kryssning kanske. Några dagar ska vi åka till Tessan iaf. Det har vi bestämt. Sen om vi gör nåt med dom som tex en kryssning, det visar sig. Fan va ont i huvudet jag har idag. Inte kul :( Jag som hade tänkt få mycket gjort idag. Men jag ska iaf plocka i köket och vardagsrummet.. Lägga i en och annan tvätt också..  nej nu ska jag göra mig i ordning för att gå på Kevins upprop..

Hejsvejs

Kommentarer
Skrivet av: moster Gerd

Hej svejs! Hoppas du fick lite gjort trots huvudvärken. Tackar sååå mycket för biljetterna. Vi hade skitkul i går. Pia hälsar och tackar också. Om du får tag på några till onsdag så kan vi gå då också. Ha det kram gerd

2008-06-15 | 19:12:37
Skrivet av: Sagasmamma

du är INGEN hönsmamma hjärtat! Jag hade aldrig låtit Saga fara med om det var så få ledare & många barn, NO WAY! älskar er <3<3<3

2008-06-15 | 19:28:02
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback