100 bast.. Fatta coolt :D

Idag ska vi till Gimo för att gratta Greta som fyller HUNDRA ÅR :D:D:D Hon är moster till min mormor. Hon är den som är äldst i vår släkt. Coolt juh :p Jag, Anders och Kevin åker till gimo. Där hämtar vi upp min mammas morbror som ska följa med och gratta.. Greta är hans moster hehehehe.. Jag är helt inne i det där alltså.. 100 år liksom :) Sen efter det så ska vi till Sanna och lämna Elin :( Lite blandade känslor där.. Klart jag vill ha Elin kvar men jag VET att hon får det mycket bättre där. Hon får liksom vara ute och det älskar hon.  Sen får vi ju träffa henne när vi vill..

Igår va jag på Birgits begravning.. Hur jobbigt som helst.. Men så är det ju alltid. Det va en fin och enkel begravning.. Följde inte med på fikat. Kändes inte bra :s Älskar dig Birgit och jag saknar dig så otroligt mycket.. Hoppas du har det bra <3


Kommer aldrig kunna förlåta dig för vad du gjorde igår.. jag är ledsen men jag kan inte förlåta.. Du visste hur mycket det betydde för mig.. Fan för dig alltså....

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback