Ååååååååååhhh Äntligen Lördag :D

Idag blir det fest :) Fy fan va kul det ska bli.. har precis blivit färdig med musiken. Det blir gamla godingar från 80 och 90 tal :) Varenda låt väckte minnen.. Antingen från nån tid med kompisar, tid från disco eller framför spegeln med en borste som mick :D Nej fan va kul det ska bli.. Hoppas folk dansar bara hahahaha.. Det kommer jag göra iaf :) Nu ska Kevin snart till sin kontaktfamilj och jag ska hoppa in i duschen efter det.. Sen lär jag väl hoppa på Anders för att han ska vakna (stackars Anders hahahahahhaha), han sover som en stock. Har pratat lite men inte många ord :)  Igår va vi och handlade till festen igen.. Fick umgås en snabbis med min älskade Sanna och hennes toka <3 men sen kom Daniel och förstörde allting hahahaa.. Nej jag visste att dom skulle hem när Daniel kom :) Jätte tråkigt att Daniel inte kommer i kväll men vi får ta igen det nån annan gång :)  Nej nu ska jag skynda mig att göra Kevin färdig eftersom han åker snart.. Håll tummar och tår att det blir kul i kväll :D

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback