Älskade Birgit...

Fick ett samtal nyss.. Men inget roligt samtal alls.. Min älskade vän Birgit har somnat in :( Allt känns jätte jobbigt. Hon har vart sjuk en längre tid och på slutet fanns inget kvar.. Birgit betyder väldigt mycket för mig. Kommer alltid att vara tacksam för henne. Det är nämligen pga henne som jag finns kvar här på jorden. När jag träffade Birgit första gången så va mitt liv i kras. Men med hennes hjälp och kärlek fick jag "tillbaka" mitt liv...

Tack Birgit.. Tack för allt.. Du bor föralltid i mitt hjärta <3


Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

Vila i frid :(
Jag vet hur mycket hon betyder/betydde för dig. Och jag lider med dig. Jag älskar dig

2008-05-10 | 19:49:06

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback