Begravning :(

Ja det är aldrig kul att gå på begravning, men på fredag ska jag gå på Birgits :( Det känns så overkligt att hon är borta. Jag kan inte förstå det. Hon har ju alltid funnits här. Tänker mycket på hennes familj. Usch va jobbigt sånt här är.. På fredag är det iaf dags att ta farväl av en vacker ängel, kommer att bli jobbigt :(

Idag har jag bara tagit det lugnt. Hade tänk åka in till stan men pallade inte :D Men i morgon ska jag in. Hade hoppats på att Sanna och Saga ville träffa mig då men det ville dom inte *snyft* Neej dom ville men orkade inte hahahahaha.. Jag vet att du ville gumman :P Idag vart det pizza. Orkade inte stå vid spisen. Gott som fan va det hehe.. Men det är ju inte bra att äta sånt när man vill ner i vikt men men nån gång hehehhe..  Nej nu ska jag gå och borsta tänderna, duscha gör jag i morgon.. Är för trött för att duscha nu :) Ha det bra allihop :D

Kommentarer
Skrivet av: Henrik Lindmark

rösta på Henrik Utmanar på min blogg :) Möter Johnny Depp :O

2008-05-26 | 23:53:44
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback