Dagen med stor D

Sitter här och har lite ont i magen :( Om mindre än 1 timme så åker jag och Kevin till Uppsala för att ta tåget.. Vill inte men för Kevins skull så gör jag det ändå. Kevin går först. Det går säkert bra eller hur Sanna? Jag känner mig så tom bara. Det är så många känslor som snurrar runt i mitt huvud just nu. Inte bara det som gäller för resan utan allmänt. Anders, Kevin, jag ja alla hehehe.. Allt känns konstigt, kan inte förklara hur :( Nu ska jag ta och klä på mig lite kläder, det är väl det som finns kvar att göra.. Önskar det vore torsdag och vi precis har kommit hem :( Hur ska jag orka?? Kan nån svara på det???

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

Allt kommer går bra. Att du gör detta för Kevin är enormt starkt gjort utav dig. Vet att det kommer kännas tungt & svårt, men kommer gå bra! Snart är ni hemma igen. Älskar er

2008-05-20 | 23:37:48

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback