Fan va kul vi hade tills du försökte sabba allt :(

Fan va alla är dåliga på att kommentera min blogg :( Jag har som sagt haft min fest nu.. Den va så jävla lyckad.. Hade verkligen hur kul som helst.. Alla va lagom fulla (nja inte alla kanske eller vad säger du SANNA :P ).. Lekarna vart skit roliga. Alla skrattade och tjoade. Vissa va tråkiga och ville bara sitta på en stol och titta på (suck) men det gick bra ändå. Jag längtar tills det blir fest igen hehehe.. Eftersom Daniel (Sannas man) missade min fest så måste vi ju ha en till :D Idag va jag ledig och är även ledig i morgon. Måste in till stan och köpa en present som ska överlämnas i helgen till en tjej som heter Linnéa :D Nu ska jag lägga mig.. Fan jag börjar få ont i halsen :( Tack Sanna min älskade vän för att du ALLTID finns där för mig... Älskar dig <3

Allt va bra på festen tills du va tvungen att sätta igång.. Jag fattar inte hur du kan ha mage att kalla dig min vän. Förstår du inte att du har gjort mig illa nu? Att du har förlorat min vänskap. Jag skulle aldrig göra så där mot dig. Jag bad dig att inte göra detta och du bara sket i det och mina känslor. Betyder jag inte ett skit för dig. Bara nån timme innan så kramade du mig och sa: Om du bara visste hur mycket jag älskar dig min vän och hur mycket du och din vänskap betyder för mig.. Jo men visst.. Tjena.. Jag hoppas verkligen att du vaknar upp en dag och att du dels inser din riktiga ålder och att du inser vad du har förlorat nämligen MIG. Detta va droppen, kan inte förlåta detta.. Sorry, men det skulle du ha tänkt på lite tidigare.. Innan du lät din VAGINA avgöra om vi ska vara vänner eller inte.. Du måste verkligen få bekräftelse hela tiden. Du vill veta att du fortfarande har det där lilla extra och att du kan få det du vill ha. Den dagen du inte får det så kommer du att slå dig hårt. Tro mig den dagen kommer och för din och omgivningens skull så hoppas jag att den kommer snart. Om du bara visste hur sårad jag är just nu, men jag kommer att gå stark ur detta. Jag kommer att kunna lägga detta bakom mig och gå vidare.. Lägga det bakom mig men inte glömma...För några år sen så hade detta förstört hela festen och fått mig att tappa lusten till allt, men tack vare min familj och mina RIKTIGA VÄNNER så har jag blivit starkare och vägrar låta nån förstöra för mig.. Har inget mer att säga dig förutom: Jag hoppas han va värd det...


Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

Stå på dig hjärtat. Hon är ingenting värd längre. HON förstörde er vänskap & jag hoppas du inser att du inte gjort något som skulle kunna framkalla detta beteende. Låt henne leva sitt "russinliv" & tro att hon är 25år. Att hon inte inser hur ÄCKLIGT hon har betett sig?! skamligt! JAG ÄLSKAR DIG. du är världens bästa, bara så du vet

2008-05-08 | 12:54:19

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback