Fest, diet och ny bil

Nu är det 2 dagar kvar till festen.. Vet att jag är tjatig men jag längtar verkligen :) Idag ska jag och Kevin åka in till Uppsala och träffa moster Gerd. Vi ska åka runt och handla allt som behövs på lördag. Hoppas det inte blir så dyrt hahaha.. Ska försöka titta efter nåt att ha på mig men med min vanliga otur så kommer jag inte hitta nåt,.. Har bestämt mig för att börja en diet på måndag. En tjej på jobbet som är ganska rund hon började på sin tredje vecka i måndags. När hon vägde sig i fredags (då hade hon inte ens gått fulla två veckor) så hade hon gått ner 6 kg :D:D:D Shit.. 6 kg på inte ens två veckor. Vi pratade jätte länge om det där. Hon har samma problem som mig när det gäller att gå ner i vikt. DET GÅR BARA INTE... Men jag ska testa det där iaf med start på måndag.. Vill ju inte börja nu när festen är om två dagar.. Ska ju bjuda på så mycket gott *MUMMA*
Anders tittar för fullt på olika ilar.. Alltså han skickade en bild till mig på en bil och den va så jävla snygg.. Fattar inte varför han inte ringer på den.. nej då heter det: Jag vill inte ta första bästa.. BLA BLA BLA.. Ja ja vi får väl se vad det blir för bil och NÄR det blir en bil hahahahaa.. Nu ska jag äta lite frukost. Sen bär det in till Uppsala... Ska ringa Anders också..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback