Fortfarande kvar i Sthlm

Sitter inte längre i köksbordet, har förflyttat mig till vardagsrummet hahahaha.. Idag åker vi hem och det är blandade känslor. Ska bli skönt att åka hem så vi kan landa lite innan vi åker på tisdag, tvätta lite och städa, byta på Elin och förbereda hennes jätte lass med mat hehehehe.. Men åt andra sidan så kommer jag sakna Parisa så himla mycket. Det blir aldrig av att vi träffas ju :( Så även om vi inte bor så långt bort ifrån varandra så blir det aldrig av jag kan när hon kan och tvärtom :( Men vi får väl ta och fixa en date snart igen. Man ser på Kevin att han har saknat sin gudmor jätte mycket. Nu står han och hjälper Parisas mormor och lagar persisk mat :) Hoppas han blir duktig,då kan laga mat hemma hahahahhahah.. Nej nu ska jag göra Parisa sällskap i soffan och glo på tv. Puss puss


Jag lärde mig att en timme är samma sak som sextio minuter, en minut är sextio sekunder, men jag lärde mig aldrig att en sekund utan dig är samma sak som en evighet.. Saknar dig så mycket

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback