Grattis till alla Mammor <3

Ja det stämmer.. Det är morsdag och jag fick en underbar tavla av Kevin som han gjort själv *rörd till tårar*.. Det finns inga bättre presenter än det som sina barn har gjort själva :) Jag vart iaf super glad :) Jag, Anders, Kevin och Jessica va och käkade kinamat och det va hur gott som helst. Där fick jag en röd ros för dom delade ut det till alla mammor, och jag är ju mamma till världens finaste son :D Sen åkte vi förbi min mamma och gav henne blommor och ett kort :) Hon blev jätte glad... Grattis Sanna till din första morsdag <3
Igår va jag hem till en kille som heter Jakob. Träffade han och hans familj. Jakob ska bli Kevins barnvakt. Allt kändes jätte bra. Han är en jätte lugn och fin kille på 15 år. Han kommer att bli perfekt som barnvakt till Kevin. Han va så snäll och trevlig och han har samma intressen som Kevin: FOTBOLL :D Har berättat för Kevin om Jakob och han skrek: JAG VILL TRÄFFA HONOM NUUUUUUUUU :D Det verkar ju inte som han inte ville hehehehe,... Så om det finns nån som vill träffa mig och hitta på nåt så är det bara och höra av sig, för nu har jag barnvakt :D
Vi kom hem från vår lilla resa i torsdags kväll och allt gick bra. Det känns jätte skönt att det är över och det va inte så farligt som jag trott.. Tack gode gud för det..  Nej nu ska jag umgås lite med Jessica.. Äta ostbågar och kolla på "What happens in vegas"


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback