Hej hopp gummisnopp

Sitter här vid ett köksbord på tredje våningen i RINKEBY... Är och hälsar på Parisa och hennes familj. Kevin vill inte åka hem, men det är ju inte nåt ovanligt. Det vill han ju aldrig göra när vi åker bort :) Trivs överallt utom hemma.. Nej jag skojade bara.. Men han tycker om att åka bort och hälsa på folk. Det var verkligen länge sen som vi träffade Parisa. Jätte kul att se henne igen. Har verkligen saknat henne :) Hennes mormor är här också och hon är bara sååååååååå söt :D Kevin lekar med Soheil (Parisas bror) Han ligger bra till kan jag säga för hans intressen är samma som Kevins nämligen fotboll :) Tänkte först att vi skulle åka hem på kvällen men vi blir kvar tills i morgon. Sitter här med snygga ögonbryn. En standard när jag åker till Parisa och träffar hennes mamma. Hon fixar alltid dom.. Ja Sanna du gör också det och dom blir lika fina :D
Innan vi åkte till Sthlm så vart det inte så mycket. Vaknad, gjorde mig i ordning, ringde Jonas och han kom och hämtade mig och Jessica och körde oss till stan för att ta tåget till Pirre virre. Jag önskar jag va någon annan stans.. Saknar dig som fan ska du veta.. Du vet vem du är ..


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback