Lördag morgon... Tiiiiidigt

Klockan är lite över fem och här sitter jag och är skit pigg hahahahaha.. Ska snart åka och jobba :) Jag hoppas verkligen att det blir en lugn dag utan problem. Men det är väl för mycket att hoppas på när jag jobbar med *???*  för det blir aldrig bra då :( Håller på och kollar som fan efter ett jobb närmare där jag bor. Fick höra att det va två platser lediga  typ en kvart ifrån mig :) Gud så skönt det skulle vara om jag kunde få jobb där. Men jag gick ut för att kolla och jag såg inga annonser :( Konstigt.. Men på måndag är jag ledig och då ska jag ringa till stället och fråga. Bara det inte är sommar vik för det är jag INTE intresserad av. Släpper inte en fast tjänst för att jobba lite extra i sommar hahahahaha.. Nej nu ksa jag sätta på mig ett par byxor och gå ut och ställa mig vid bussen. Just det Sanna.. Jag köpte lite prydnads kuddar *SKIT FINA* Kostade bara 10 kr styck.. Sen köpte jag massa ramar så jag kan få upp alla kort på Kevin hehe, spislock och lite annant smått och gott :)

Fridens liljor <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback