Mammas älskling :(

Kevin har gjort illa sig ordentligt i skolan idag :( När dom va i matsalen för att äta så skulle Kevin ta sallad (är så glad att han äter det) och då ramlade tallriken och landade rakt på Kevins stortå.. Den va vart genast blå.. Han har haft ont i den hela dagen och när han skulle gå hem så haltade han jätte mycket.. Väl hemma va det mycket gnäll över att han hade ont lill prinsen min :( När det va dags att sova så såg jag att hans tå va hur stor som helst och nageln va typ svart :S Han grät jätte mycket och har inte kunnat sova förrän nu. Hoppas han får sova i natt.. HOPPAS HOPPAS HOPPAS... Jag ska jobba i morgon och Kevin ska till mormor. Gud man vet ju själv hur ont det gör när man slå i tår.. Fy fan.. Jag är expert på att slå i min lilltå :( Och det göra jävligt ont..
Nu ska jag sova.. Ska upp fem i morgon och åka till jobbet. Skulle egentligen ha jobbat kväll i kväll men bytte till ett dagpass i morgon ist. Tycker inte om att jobba kväll. Sen är jag ledig lördag, söndag och måndag. Alltså det är mina lediga dagar, sen har jag tagit semester tisdag, onsdag, och torsdag. Jag och Kevin ska resa bort. Vart vi ska åka vill jag inte berätta av olika anledningar, åker på tisdag och kommer hem sent på torsdag kväll..

Grattis Daniel på födelsedagen

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

Stackars ÄLSKADE lilla Kevin :( Tycker massa synd om

2008-05-16 | 09:48:23

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback