Meningslöst egentligen

Varför skriver jag blogg? Det är ju typ bara Sanna som läser den och vi pratar ju i elefon så hon får ju veta vad som händer ändå :) Kanske vore kul med lite kommentarer eller vad tycker du SANNA??????
Idag har jag jobbat.. Slutade kvart i tre ochd et va skönt vill jag lova.. Även om nästa tid bara är till halv fyra eller fyra så är det jätte stor skillnad på mitt jobb iaf. Jobbar i helgen, slutar kvart i tre då också :) Jaha nu är det helg och Anders har fortfarande inte nån bil :( Får väl se när vi träffas igen då.. Nu har han ju pengar så vad är problemet? Han har ju sett flera bilar som han gillat men han har ju inte ens ringt på dom.. Fattar ingenting :s Skit samma.. Det är hans problem.. Så jävla tröttsamt bara.. Men men.. Nej man kanske skulle ta och sätta igång med lite städ.. Ser ju hemskt ut här hemma hahahaha.. Köpte massa nytt på stan idag också :D Alltid kul med nya saker...

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

och vad har fröken köpit?? ÄLSKAR DEJJ

2008-05-09 | 22:44:33

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback