Min dag :)

Åhh idag åkte jag in till stan för att umgås med Sanna och Saga <3 Det va jätte mysigt. Gick först och åt frukost på donken, MUMMA :D Saga åt så fint så och mycket.. Fick en liten kula hahaha.. Försökte få henne att säga MIA utan resultat hehee.. Men jag hoppas hon säger Mia före hon säger mamma,, Allt för att retas med min lilla Sanna :D Sen gick vi runt lite på stan och kolla på kläder. Träffade flera stycken som amn kände men jag hade bara ögonen på Sanna och Saga hehee.. Va så glad att få vara med dom en dag. Fick dra vagnen också (mallig).. Vi gick och käkade lunch inne i svava på Italy nånting :) Gott som vanligt, och Saga fick FISK :D Det va grejer det hehee.. Mamma Sanna vaille också smaka, typ INTE hahahaa.. Fattar inte, fisk som är så gott. Åkte hem med två bussen, hämtade Kevin hos dagmamman. Han hade haft en bra dag. Hans tå är väl inte så gullig men va gör man?  Det är bara och vänta tills det går över av sig självt, men om det inte ser bättre ut på fredag så tänker jag gå till vårdcentralen så dom får kolla. Jag vet ju att dom inte gör nåt när man slagit i en tå men va fan nåt måste dom väl göra tycker man.
I morgon åker jag och Kevin bort. kommer hem på torsdag kväll. Ska bli kul speciellt för Kevin <3 Han har verkligen väntat på den här dagen :) Nu ska jag fortsätta med min städning och samtidigt prata massor med Jessica :)
Är det bara Sanna som läser min blogg???? Allvarligt... VILKA LÄSER MIN BLOGG????

Tack underbara SANNA och SAGA för en underbar dag.. Älskar er <3<3<3

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Haha jag läser din blogg :P Ibland iaf , när jag kommer ihåg :D

Haha javisst , säg åt din vän att adda mig på msn så kan jag fixa. Ska hämta tillbaka min dator imorgon & efterdet så är jag igång med bloggfixandet :)

2008-05-19 | 20:39:42
URL: http://eliinasmamma.blogg.se
Skrivet av: SagasMamma

JAAAAG är inte den enda som läser, Saga läser hon med

2008-05-19 | 21:20:45
Skrivet av: Camilla

jag läser också ibland

2008-05-19 | 23:15:31
URL: http://grisbajs.blogg,se

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback