Ny Design igen då :P

Tack Linda så otroligt mycket för den fina sidan.. Skit fin som vanligt.. Kommer alltid fråga dig om den behöver göras om. Är sjukt nöjd...

Birgit.. Tänkt på dig jätte mycket. Är glad för att ditt lidande är över men ledsen över att du inte längre finns :(  Tänker jätte mycket på Morgon, hur han ska ha det utan dig vid sin sida.. Så många tankar :( Har försökt göra allt för att inte tänka på dig idag. Känner att jag inte riktigt kan ta emot detta nu. Usch jag vill inte....
Kevin kom hem idag :) Har verkligen saknat honom. Trött som fan är jag i dag.. Kunde inte somna förrän halv två i natt och klockan fem ringde klockan och det va dags att gå upp för att ge sig iväg till jobbet :/ Har vart jätte trött hela dagen men sen vid tre gick det över en stund men nu är jag trött igen hehehehe.. Svårt att bestämma mig ibland hehe.. Fan vilket härligt väder det har vart idag då.. Igår också för den delen.. Lagom varmt, varmare vill jag INTE ha det.. Skit jobbigt då ju :) Har precis vaxat mina ben.. Blä va ont det gör hehehe.. Men det blir ju bra sen och det heter ju: Vill man bli fin får man lida pin :D nu ska jag umgås lite med min kompis som är på besök. Tack åter igen Linda <3

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

jättefin press gumman

2008-05-12 | 14:58:25

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback