Ord som sårar :(

Förstår inte hur du kan tycka att det är okej att leka med folks känslor.. Du är en ond människa tycker jag. Förstår du inte att ditt spel sårar väldigt mycket? Jag sa att mina ärr är gamla men fortfarande gör ont. Varför inte börja att bry dig om andra? Jag vet att det är nytt för dig men tro mig, du kommer mycket längre på det.. Lycka till med nästa "offer"

Idag har jag jobbat. Va ju egentligen min lediga dag men eftersom jag bytte min kväll igår så vart jobb för mig idag :) Nu är jag som sagt långledig. Jobbar inte förrän på lördag nästa vecka. Kevins tå är liiiiite bättre men långt ifrån bra. Han sova ganska bra i natt, men det tog tid innan han somnade. Min älskling :( Han har fått vart hemma hos mormor idag och det gillade han :) Så pass mycket att han blev kvar där tills i morgon hehehe.. Han vill aldrig åka hem när han är hos mormor. Idag ringde jag och pratade jobb på ett ställe närmare mig, men jag fick inget direkt svar utan jag skulle prata med någon på måndag. Hoppas jag får tag på nåt snart. Pallar inte med denna pendling. Eller jag gör väl det men inte Kevin :( Han är så trött jämt.. Om jag skulle få nåt närmare så skulle det va jätte stor skillnad. Tänkte på en sak.. Från det ena till det andra :D Hur mycket betalar man en barnvakt nu för tiden? Är det per timme eller gång? Tacksam om nån som läser min blogg kunde svara påd et. Men det är väl bara Sanna som läser hahahaha.. Vet du det då gumman? Jag skulle behöva ha en barnvakt ibland. Inte så ofta men det känns bra om man vet att man har en. Fast jag är lite orolig. Vill ju inte ha vem som helst liksom. Skulle ju inte sätta upp en lapp på ica bara så där. Man vill ju veta lite om personen. Kyrkan här i Alunda hade tydligen några som ställde upp. Typ en extra "mormor eller farmor", men nån betalning visste dom inget om, alltså vad som va rimligt. Tips nån?? Nu ska jag slänga i lite tvätt och köra igång. Kanske ringa Sanna och prata lite. Om hon har tid vill säga *asg'

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback