Städ-dags

Ja det är verkligen dags att städa här hemma men det blir ju för fan aldrig av :( Vill alltid göra massa annat ist. Som nu när vi har bra väder, inte fan vill man städa då eller hehehe.. Men det har jag bestämt mig för att göra iaf.. Så det så :) Men fråga i morgon så får vi se om jag har gjort det :P
Idag ska Jessica åka hem. Kommer tillbaka på onsdag. Hon ska följa med på musik kväll i Kevins skola. Han ska dansa och sjunga :D Det ska verkligen bli jätte kul och se honom :) Såg på tv för en stund sen att det är dags att anmäla sig till en ny säsong av singing bee.. Fan va kul det skulle vara att ställa upp där. Sjunger som en kratta men va fan gör det då hahahhaha. Finns ju dom som sjunger värre än mig och ställer upp så varför inte jag liksom? Nej vi får se.. Sanna, om jag kommer med ställer du upp och vara en i min fanclub då??? hahahahhahaha.. Skulle va kul när programledaren säger: Har Maria nåt stöd med sig då så ställer sig Sanna upp och säger JAG hahahahha.. Ja herre gud hehehe.. Det skulle va rätt kul :D Fan skrev jag att jag hade bestämt mig för att städa? Hahahaa ångrar att jag bestämde mig för det :p Nej då.. Jag ska städa.. tror jag.. Fan va tråkigt allting är känner jag.. Inget roligt alls nu.. Men det blir aldrig roligare än vad man gör sig eller hur va det?? Nu ska jag sätta igågn.. Önska mig lycka till :D

Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

LÄTT att jag ställer upp. GO MIA GO!! haha. Sätt i gång att städa med dig nu vaa faan. ÄLSKIPÄLSKI

2008-05-12 | 22:01:05
Skrivet av: SagasMamma

Vi saknar er

2008-05-15 | 20:30:57

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback