Bakning på schemat :)

I morgon ska Kevin ha kalas :) Kommer 15 personer så det blir fullt hus. Kevin tycker det ska bli jätte kul. Min lilla syster Emma kommer redan idag efter skolan. Hon ville sova över och det går så bra så <3 Det är så mysigt när mina syskon vill komma hit. Tyvärr så händer det inte så ofta.. Dom vill gärna komma men det är inte så ofta det passar. Om jag jobbar så går det ju inte. Jag vill ju umgås med dom, sen har det hänt många gånger att vi ska åka bort när dom ringer och frågar.. Men idag kommer iaf Emma :D Hon och Kevin ska få gå in till grannen och garnera deras STORA pepparkakashus :) Det kommer dom säkert tycka om.. Vi kommer nog inte ha nåt hus i år.. Vi får se.. Men julbaka ska vi göra iaf :) Det gjorde vi förra året och det va såå gott så :p Fast det va ju typ Anders som bakade hahaha.. Jag är inte så bra på det tyvärr :/ Men det gick bra ändå. Nej nu måste sätta en bulldeg.. Anders skulle klå mig gul och blå om det inte fanns några bullar på kakfatet i morgon hahahahahha.. Städningen väntar också.. BLÄÄÄ


Älskade lilla Saga <3

Hoppas ditt finger snart blir bra igen stumpan. Svårt för dig att förstå varför detta hände. Du som bara ville vara snäll och ge Elin lite av din bulle :( Hoppas detta inte gör att du bli rädd för djuren nu lill pluttan..  Älskar dig <3


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback