En 32:a och en 34:a

Igår kom min älskade son hem med olika storlekar på sina stövlar. Jag köpte dom i torsdags och Kevin hade dom för första gången i fredags. Sen träffades ju inte vi förrän igår och jag glömde att skriva hans namn i dom i fredags morse :s så nu har han någon annans höger stövel :/ Skulle ju istta fint om den andra killen kunde göra sig till känna så vi kunde byta  men inget napp ännu. Inte så kul för Kevin att gå med en för stor stövel, men den andra kille måste ju ha ont eftersom hans är två storlekar för liten.. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig i morgon annars måste jag åka in till stan och köpa nya stövlar och det vill jag helst inte. Dom här va rätt dyra :(
Idag är det mycket bättre väder.. Faller lite snöflingor lite lätt men inte som det va när skiten kom :) Kevin tycker det är jätte kul att det kommit snö men jag är väl lagom glad.. Längtar tills solen tittar fram..  Kevin sitter och kollar på barnprogram och snart ska han få lite mellis.. Han måste ha ätit mycket mat i skolan idag eftersom han inte har tjatat efter mellis.. Det är annars det första han gör när vi kommer hem hehe.. Idag får han O´boy och smörgås.. Det gillar Kevin :) Nej nu ska jag ringa Anders och sen göra mellanmål..


Jag hoppas du inte tycker illa om mig efter det jag berättade i telefon. Jag vet inte vad jag ska ta mig till när det gäller den känslan. Jag vill inte att det ska vara så men jag tror tyvärr att det är precis som jag känner :/ Ville så gärna prata med någon om det och då föll det på dig eftersom du är min bästa vän  <3

Kommentarer
Skrivet av: sagasmamma

mig kan du ALLTID prata med om ALLT gumman <3<3<3<3 tycker verkligen inte illa om dig på något sätt efter detta, däremot så tror jag att du har en poäng i ditt tänkade..vi får gå vidare med detta & ta reda på sanningen, tillsammans. älskar dig bästis :)))

2008-11-25 | 22:44:34
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Hahah ja det där med dagis o stövlar känner man ju igen!

Hoppas att det löste sig!

2008-12-06 | 18:05:28
URL: http://kigoziboyz.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Hahahaha!!!!

ja det där med dais och stövlar känner man ju igen!

Hoppas att det löste sig!

2008-12-06 | 18:07:57
URL: http://kigoziboyz.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback