En morgon med tårar :(

Kevin va ledsen i morse. Han ska till kontaktfamiljen efter skolan och sen kommer han hem på söndag. Han trivs jätte bra där men innan han ska dit så blir han ibland lite ledsen. Han saknar mig och är rädd att vi ska göra en massa roliga saker när han inte är hemma och på det sättet missar han det. Om jag visste att han inte tyckte om att åka till sin kontaktfamilj så skulle jag ALDRIG låta honom åka dit. Han har inte gråtit på jätte länge men idag kom det för att det va ett tag sen som han va där. Efter att jag berättat att pappan i familjen fyllde år i morgon och att Kevin fick med sig ett paket att ge honom så vart det bättre. Han va inte ledsen när vi skiljdes åt och det kändes skönt. Mammas älskling <3
Klockan halv fyra ida ska jag och Anders möta upp min mosters kompis på gränby centrum. Hon ska följa med oss till min moster. Hon ska nämligen va barn och hundvakt när vi åker till ULLARED  i morgon :) Anders tog ledigt från jobbet idag och skulle fixa nåt med ena bilen och sen skulle han komma hit. saknar honom jätte mycket. Är så snäll som vill följa med till Ullared. Älskar dig baby <3 Är så glad att jag träffade Anders. Han är så fin mot Kevin och mig. Kevin Tycker så mycket om Anders. Han kallar honom för FARSAN =) Nu ska jag ringa min chef sen blir det duschen.. FAN VA JAG SKA HANDLA PÅ ULLARED :D


Kommentarer
Skrivet av: SagasMamma

stackars liten :( skönt att det gav med sig. Hoppas ni får en UNDERBAR helg mina vänner <3<3<3<3 pussspåer

2008-11-21 | 22:58:41
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback