Godmorgon

Vilket jävla väder.. Kom hem från Ullared igår/ natt. Allt har gått bra och hemresan va lugn. Tills vi närmade oss Uppsala. Fy fan säger jag bara. Och när vi åkte ut mot Alunda blev det bara värre och värre. Kunde knappt se nånting. Jätte otäckt. Många som hade bilen i diket kan jag säga. Vissa bilar hade BLÅST av vägen, annars brukar det ju va att man kör av vägen. Men det blåste/blåser så kraftigt. Har aldrig vart så glad över att se Alunda kyrkan :) Äntligen hemma liksom.. Väl vid mitt hus så fick vi börja skotta för att komma in hehehe.. Sååå jäkla mycket snö.Det är tvärkört att komma ut på balkongen, snö upp till fönstret ju :p Det är ju kul för barnen men inte när det blåser och stormar. Tur att man har extra kilon så man står ganska stadigt, annars skulle man blåsa bort :) Har precis sagt hejdå till Anders. Han skulle åka och jobba. Jag är jätte orolig över att han ska ut på vägarna när vädret är som det är. Det är värre nu än när vi kom hem. Men han har lovat att hålla telefonkontakt när han kan så jag får vänta på det. Kommer att kännas jätte skönt när han ringer.

SKÄNKER EN TANKE TILL ALLA ER SOM ÄR UTE PÅ VÄGARNA...KÖR FÖRSIKTIGT !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Annica

Vad roligt att Kevins födelsefest blev så lyckad trots att din "bagare" blev sjuk.

Det glädjer mig att läsa att det finns så mycket kärlek inom dig som du öser över din söta rara son.

Fortsätt så!

Du är den bästa mamma han har!

Många kramar från den sjuke bagaren (fniss)

2008-11-30 | 23:22:35

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback