Gynning VS Rosing

Ja vad säger man? Det  sägs att det har startats ett bråk mellan Gynning och Rosing på deras bloggar. Förstår inte varför Rosing va tvungen att kommentera vad Gynning hade skrivit på sin blogg. Det är ju så det är. Om ett par gjort slut och nån annan tar över så blir det ju den förras left overs hahahahaaha.. Såg ni Sanningens ögonblick? Jag skrattade så jag fick ont i magen. Jag VISSTE att Linda Rosing inte skulle få behålla sina pengar :D Klart som fan att den där BIMBON inte kunde hålla sig till sanningen. Frågan va om hon någonsin ångrat att det tog slut mellan henne och Micke från big brother.. Hon svarade Nej och svaret va FALSKT.. Varför ska man svara nej när man vet att svaret är JA?? Hon har ju själv sagt att hon saknat Micke och undrat hur det hade varit om dom inte gjort slut. Och även sagt att hon ibland ångrat sig bla bla bla.. Varför ska man då säga så där? Är det så kul att losa 75.000 kr? Måste ta och prova nån gång :p Linda är så jäkla patetisk. Hon sa att hon va avis på Carolina Gynning för att Carolina blir så bra på bild.. Skit snack.. Hon är avis RAKT AV så det så... Och Carolina blir så myckt bättre på bild och i tv än vad Linda Rosing någonsin blivit eller kommer att bli. Linda ser ut som en tillgjort transa när hon står där och prutar med sina fejkade läppar. Det anser jag iaf och jag VET att många håller med. Kanske inte just DU, DU och DU men många andra :)

YOU GO CAROLINA :D:D:D


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback